دفترچه یادداشت یک پسر

پنجره ی کوچکی به سوی جهان نوشته ها...

دفترچه یادداشت یک پسر

پنجره ی کوچکی به سوی جهان نوشته ها...

اول نوشت

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۲۸ ب.ظ | پـــســـــرک:) ... | ۲ نظر

سلام.

گفتم وبلاگی داشته باشم و به جهان وبلاگ نویسی قدم بگذارم...

اینجا، می نویسم، می خوانم و زندگی می کنم...

این، اتاق من است...اتاقی که دلنوشته هایم را در دفترچه ی خاطراتش می نویسم...

اتاقی نورگیر با فرش قرمز سنتی و گل های پتوس!

 

اضافه نوشت: به اتاق من خوش آمدید!

  • پـــســـــرک:) ...

نظرات  (۲)

به جهان وبلاگ نویسی خوش اومدی :)

موفق باشی ((:

پاسخ:
خیلی ممنونم:)
سلامت باشی.

آخ. چقدر دلم حرم میخواد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">